Top

Garantie

Al onze producten worden gedekt door een garantie van 12 maanden gegarandeerd door de fabrikant.
Normale slijtage valt niet! onder de garantie. Dit betekent dat u uw lederen tas kunt laten repareren, maar de kosten zullen voor de klant zijn.

De Italiaanse lederen producten worden geproduceerd met 100% echt Italiaans leer, VERA PELLE ITALIANA en zijn gemaakt in Italië.

Het leer dat gebruikt wordt heeft soms verschillende kleurtonen; dit komt door het bijzondere leerlooiersproces. Dit kan niet beschouwd worden als een defect, het is eerder een onderscheidend kenmerk.

Elk product ondergaat een nauwkeurige kwaliteitscontrole. Het is echter mogelijk dat producten kleine onvolkomenheden hebben ten gevolge van het looien en het fabricageproces.

Voor de Made in Tuscany tassen is er een reparatie service, zelfs nadat de garantieperiode is verstreken om de duurzaamheid van het product te garanderen. Als u een reparatie of reserveonderdelen nodig hebt, neem dan contact met ons op en wij zullen u graag helpen.

De Tuscany producten zijn voorzien van een zegel tag met hologram, die waarde toevoegen aan het product. Het hologram is aan de voorzijde van het label, daarin staat ook het merklogo.
Dit zegel is onverwoestbaar en dient als bewijs van authenticiteit en bevat micro-data. Het is dus tevens uw garantiebewijs.

Stuurt u ons altijd eerst even per e-mail een foto van het mankement, zodat wij goed kunnen inschatten wat er gaande is en u deelgenoot kunnen maken van de eventuele kosten van reparatie.


Wanneer kunt u geen beroep doen op garantie?
U ontvangt geen garantie:
  • Wanneer u het product niet goed hebt onderhouden, verkeerd hebt gebruikt of het product hebt beschadigd, ook wanneer dit per ongeluk is gebeurd.
  • Wanneer u de tas te zwaar heeft belast.
  • Wanneer een product na een aantal maanden gebruiksperiode kleine defecten vertoont: bijvoorbeeld wanneer een slotje kapot gaat, dient u dit zelf te repareren. Bij grotere defecten in een relatief kort tijdsbestek, kunt u zich wel op garantie binnen de garantieperiode beroepen. 
  • Als het normaal is dat bepaalde onderdelen van een product slijten dan geldt er geen garantie, tenzij de slijtage te snel optreed.
  • Reparatie na 1 jaar is dan zelfs soms nog wel mogelijk, alleen komen de kosten voor rekening van de klant.
@



Kwaliteit, duurzaamheid, gebruiksgemak en schoonheid