Top
Nieuwe producten

FAQ leren damestassen, reistassen, herentassen, toilettassen, portemonnees en kleinlederwaren

FAQ

Meest gestelde vragen over uw leren damestassen, herentassen, toilettassen, reistassen, zakentassen, portemonnees


Kan ik mijn leerproduct personaliseren?


  • Als een van de weinige webshops in lederwaren in Nederland en België kunt u bij ons - alleen bij de Italiaanse lederwarencollectie - uw lederwaren laten personaliseren.
    U kunt bijvoorbeeld uw naam, uw initialen of een korte tekst laten ingraveren. Dat maakt uw tas nog persoonlijker!
Laat uw leren tas of portemonnee graveren met uw naam of initialen

  • Zoekt u een origineel cadeau?

    Kiest u dan voor een persoonlijke noot door het laten ingraveren van een tekst naar uw keuze.
  • Weet u in het laatste geval niet precies wat u geven moet?
    Natuurlijk kunt u dan ook kiezen voor een cadeau-voucher, zodat de gelukkige zelf een tas en/of een tekst kan kiezen.
Geef een cadeauf-voucher voor een leren tas of portemonnee

Kan ik de handbeschilderde lederwaren laten graveren met naam of initialen?

  • Nee, dat is helaas niet mogelijk.
  • Maar......dat is bij deze unieke handbeschilderde leren tassen ook niet nodig. Bestelt u zo'n handbeschilderde leren tas, dan heeft u sowieso een uniek exemplaar in handen. Alle ogen zullen op u gericht zijn en u maakt met zo een tas een modieus statement.
handbeschilderde leren tassen en portemonnees
  • Deze handbeschilderde lederen tassen zijn erg geliefd bij verzamelaars. Eens uitverkocht, zullen ze niet gauw terugkeren in de collectie.

Hoe kan ik bestellen?

  • Bestellen op onze lederwaren webshop is heel eenvoudig en erg veilig. Veilig omdat er gedurende het bestelproces gebruik gemaakt wordt van een beveiligde ssl-verbinding.
beveiligde ssl-verbinding webshop lederwaren
  • U gaat naar het artikel van uw keuze.
    Vervolgens kiest uit de verschillende mogelijkheden - kleur en eventuele andere opties - en klikt u op de knop ‘Nu kopen’. U heeft nu het gewenste artikel in uw winkelwagen geplaatst.
    Vervolgens krijgt u de keuze om naar uw winkelwagen te gaan of om verder te winkelen. Heeft u definitief uw keuze gemaakt - let altijd op de maten van de door u bestelde tas, zodat u niet teleurgesteld wordt - dan kiest u een betaalmethode en klikt u op "volgende". U wordt zo vanzelf door het bestelproces geloodst. Heeft u uw bestelling afgerond, dan krijgt u van ons een orderbevestiging en een betaalbevestiging en zullen wij snel aan de slag gaan om uw product te leveren.

Hoe kan ik betalen bij Berdino Leathers?

  • U heeft de keuze uit veel betaalmogelijkheden, allemaal veilig door de beveiligde verbinding.
U kunt kiezen uit de volgende betaalmethoden:
  • Ideal
  • Paypal (wereldwijd)
  • Bancontact (Belgïë)
  • Sofortbanking (Duitsland en de rest van Europa)
  • Overboeking

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

  • In principe is levering binnen 3-5 werkdagen mogelijk. 
  • Berdino heeft te maken met productieprocessen aan de zijde van de fabrikant. Hierdoor kan het in uitzonderingsgevallen voorkomen dat de genoemde levertijd niet haalbaar is. 
    U krijgt hier altijd tijdig bericht van.

Kan ik mijn bestelling ook in een winkel ophalen?

  • U kunt uw bestelling niet ophalen

Worden er verzendkosten berekend?

  • Ja, er worden verzendkosten berekend. U ziet deze verzendkosten in de winkelwagen.
  • Berdino Leathers heeft ervoor gekozen niet te gaan voor de zogenoemde lokker "gratis verzending" om de eenvoudige reden dat wij dan onze prijzen zouden moeten verhogen en deze verzendkosten in alle artikelen zouden moeten doorberekenen aan onze klanten, zoals dat te doen gebruikelijk is. Het is het een of het ander. Wij vinden dit wél zo eerlijk en passend bij een kwaliteitsproduct.

Kan ik korting krijgen?

  • Ja, u kunt metéén al profiteren van korting op uw 1e aankoop door u in te schrijven voor onze nieuwsbrief
meteen korting op uw 1e aankoop lederwaren
  • Bovendien ontvangt u als abonnee exclusief aanbiedingen gedurende het jaar. Deze aanbiedingen en kortingen zijn exclusief voor abonnees. Niemand anders kan daarvan profiteren.

Mag ik mijn bestelling ook retourneren?


Vanwege invoerrechten endouane-regels is het niet mogelijk om producten vanuit niet-EU landen te retourneren
  • Natuurlijk komt het wel eens voor dat een artikel bij aankomst thuis toch niet helemaal voldoet aan de verwachtingen. U kunt daarom uw artikel retourneren binnen 14 dagen nadat u het heeft ontvangen.
  • Gepersonaliseerde artikelen, gebruikte artikelen en artikelen waarvan de zegels zijn doorgeknipt en/of verbroken zijn uitgesloten van retour.
  • Belangrijk!: Vooraf aan retournering dient u contact met ons op te nemen via onderstaand herroepingsformulier. U krijgt dan van ons een formulier waarmee u de zending kunt retourneren.
  • Heeft u dat formulier ontvangen dan levert u vervolgens het pakketje in bij het dichtstbijzijnde postkantoor of bij een PostNL service punt.
  • De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Zodra wij het pakje retour hebben ontvangen wordt dit per e-mail aan u bevestigd. Het geld wordt vervolgens teruggestort op dezelfde rekening waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald. Meestal is dit via onze betaalprovidor. Let op; Het kan soms enkele werkdagen duren voordat het bedrag weer op uw rekening staat bijgeschreven.
  • Stuurt u nooit zomaar een artikel retour zonder ons vooraf te informeren.
  • Wij raden u aan onze retourvoorwaarden te raadplegen voordat u een retour aan ons meldt.

Ik wil graag mijn mening geven over Berdino Leathers. Waar kan ik dit doen?

  • U kunt uw mening geven onderaan het product dat door u is gekocht: bij "uw ervaring wordt op prijs gesteld". Dat is ook erg fijn voor mensen die overwegen hetzelfde product te kopen of die ervaringen van anderen zoeken.
  • Uw ervaring is dus zeer waardevol voor ons.
  • U kunt uw ervaring ook achterlaten op: Reviewspot

Werken jullie met kortingscodes?

  • Ja, op verschillende manieren geven wij diverse kortingscodes uit, bijvoorbeeld via onze nieuwsbrief, die kortingscodes zijn exclusief voor leden.

Hoe kan ik deze kortingcodes gebruiken?

  • U heeft een kortingscode van ons gekregen, dan kunt u die in onze webshop bij uw betaling invoeren. U kunt deze invullen bij "kortingscode" invulveld.
    Wij verrekenen automatisch de korting voor u.

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

  • Wilt u geen exclusieve aanbieden en kortingen meer ontvangen via onze nieuwsbrief?
    Onder elke verstuurde nieuwsbrief heeft u de mogelijkheid om u af te melden voor de nieuwsbrief.
    Wanneer u echter wel weer emailvoordeel wilt, kunt u zich makkelijk weer inschrijven.

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

  • Berdino Lederwaren respecteert de privacy van alle gebruikers van haar webshop en draagt er zorg voor dat de informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.
  • Wij gebruiken uw gegevens uitsluiten om de bestellingen te kunnen verwerken. Berdino Lederwaren zal uw persoonlijke gegevens nietnooit!! aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling, zoals bijvoorbeeld de betaalprovidors.
Aan:
Berdino

info@berdino.nl
Van:
@
Ruilen en Retouren:
Ik deel u hierbij mede, dat ik het volgende product wil retourneren / omruilen:
Feedback:
Help onze diensten te verbeteren door een reden te geven.



Kwaliteit, duurzaamheid, gebruiksgemak en schoonheid